yukarı çıkalım mı?

24 Mart 2019 Pazar

Kalk Gidelim




Yastığın başucundaki minik defterin uykuları kaçırması pek uzak zamana kalmayacağı belliydi. Sayfalarına düşen notların tarih aralıkları epey açık. Bir var bin yok. Düzensizlik etkileyici bir yaşam felsefesi olmasa da sürdürülebilen bir gerçek. Her şey yeniden başlıyor. On -üç- mart ...Gecenin lisanını çözmek için İzmir semalarından ellerini uzatan bir dostun varlığı yükü kuş tüyünden farksız kılıyor. Dökülüyor bir bir anlatılamayanlar.


Gece yürüyüşleriyle daha bir küçülüyor şehir. İki adımda tükenir oldu yollar. Yaz ayının gelmesini büyük umutla bekliyorum , daha büyük şehirlere kaçsam  da döneceğimi biliyorum. Dönüşlerin pişmanlığını bavulların en ücra köşelerine saklasam da bir yerden belirecek bunu da biliyorum.

Birer liraları biriktirerek kredi kartı borçlarımı ödediğim günlerdeki gibi birikmiyor zaman. Bir kum saati misali hızlı geçiyor gibi. Ki bu işte de bir yanılgı var ki kum saati tam tamına elli beş saniye.. Evet 1 dakika bile değil. Süreyi süreyle ölçmek.. Hayat, daima oyun yapacak bir konu buluyor ve göz kırpıyor. 

Biliyorum artık, susarak yaşamak zorundayım en güzel şarkının nakaratını. Papatyaların filiz verdiği saksıda zamanla karpuz yetiştirdiğim gibi, bazı şeylerin  anlamı kalmadı sanki. Don Kişot misalı değirmenlere karşı savaş vermenin kime faydası oldu ki.Vazgeçmek en güzeliydi belki de. Çoktan gitmemiz gereken yerde durmanın  buruk ayva tadı artık dinmeli.

Göçebe||inci



22 yorum:

  1. ooooo yazmışsııın ne güzeel gelcam yineğğğğ :)

    YanıtlaSil
  2. defter, izmir, zaman, kum saati 55 saniyemiymiş yaaa, bavul, yolculuk, seviyon sen gidip dönmeleri evet. çok güzeldi buuuu, aklına geldiği gibi yazdın sanıyorum :) karpuz ayva, bu notların hep hoş oluyor. hayat evet yaaa yapar öyle şeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat hep yapar, yaz gelsin de karpuz yiyelim :)

      Sil
  3. Sevgili adaşım ne guzel ve anlam yüklü satirlar.Yurekten tebrik ediyorum 💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için teşekkür ederim adaşım :)

      Sil
  4. Mükemmel satırlar. Özellikle son paragrafa bir kalp koyarım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeldi, kalemine sağlık. Gerektiğinde gitmeli, gerektiğinde kalıp inadına savaşmalı...

    YanıtlaSil
  6. Yazılarınız ilgimi baya çekti. Takipteyim! 😉

    YanıtlaSil
  7. Böyle güzel yazdıran ruh hallerine bayılıyorum. Çok az denk geliyor bana. Nedir bu işin püf noktası bir deyiverseniz. Kutlarım içten,samimi yazıdır bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin mutfağında farklı lezzetler pişiyor . işin sırrı bu sanırım :)

      Sil
  8. ...buruk ayva tadı artık dinmeli. kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Tek bir kelime yok gereksiz kullanılan. Her okuyanda etki bırakacak imgeler, tekrar tekrar okutuyor kendini.
    Don Kişot misalı değirmenlere karşı savaş vermenin kime faydası oldu diyorsunuz. Kızgınlıktan söylüyorsunuz. Varsın, olmasın. Ama, geleceğe dair ufak bir umut varsa da, bu kaybedeceğini bile bile, Don Kişot misalı değirmenlere karşı savaş verenlerin sayesindedir. Teşekkürler .

    YanıtlaSil
  10. valla ben başlığa geldim kalk gidelim diyince geldim :) şaka çok güel bir yazı olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil