yukarı çıkalım mı?

1 Kasım 2018 Perşembe

On Bin Bakım




Gri bulutlar dağılmış, güneş yavaş yavaş yüzünü gösteriyor. Birkaç güvercin yağmurdan kaçıp sığındıkları ağacın dalında günün hezimetinden dem vururcasına ötüşüyor bir yerden de tüylerindeki yağmur zerreciklerinden arınıyor. Binamızın yeni güvenliği golden kırması, bu yağmurdan korunacak kadar şanslı olmadığı için epey ıslanıyor. Ama tüm inadıyla hala ona tahsis edilen karton kutu üstünde, dağılan bulutlardan armağan gökyüzüne sevgiyle bakıyor. Neden bilmem, sürekli kuyruğunu sallıyor. Sanırım o da yağmuru çok seviyor. Ev sahibim sahiplenmek isteyip istemediğimi sordu. Acaba kendi apartman dairesinde bir köpeği beslememe izin verir miydi ? Sanmıyorum.


Gün aynı monotonluk hızıyla geçiyor. Bir kupa nescafe daha alıyorum, yanında nirvana role.. İyi ikili oldular. Çok fazla çikolata yememem gerekiyormuş, öyle diyor(lar). Oysa mutluluk hormonu aşılaması tüketmek için yeterli bir sebep. Yine de dikkat etmek lazım. Her şeyin çoğu zarar.

Sürekli kargolarla haşır neşir olunca kargocularla hısım çıkmamak işten değil. Tabi bir de iş ortamında 'Aaa, yine mi kargo' nidaları arasında bıyık altı bir gülüş ile kargoyu teslim alma merasimi oldukça sıradan bir hal aldı. Sanırım kargolarımı artık Dron ile getirmeleri için anlaşma yapmalıyım. Hayat sıradan yaşamak için çok kısa. Biraz eğlence katmak da fayda var. Tabi olmayan ürünleri iade etmek asla bu eğlenceye dahil olmuyor. 

Hayal ediyorum, uykuya dalmadan önce. Yapmak istediklerimi, gidip görülecek yerleri, görülecek insanları ve görülecek hesapları. Tabi ince hesaplarım çoğunlukta tutmaz. Hayali boyunca mükemmele yakın olan her şey gerçeğe bürününce tanınmaz hale geliyor. Einstein "Mantık sizi A noktasından B noktasına götürür. Hayal gücü ise her yere" demiş ya hani. Ben hala aynı noktadayım. Hayal gücüm bozuldu sanırım. 10000 bakım zamanı.. Sonra küçük bir yolculuk. 


inci~göçebe

16 yorum:

  1. Hayaller de artık gerçeklerle bağdaşıyor. Hayallere bile sınır koyuyoruz. Çok ilginç ama. Sonsuz hayal dünyasını istemsizce sınıflandırılır uzun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala hayal kurabiliyoruz diye umutluyuz yine de .

      Sil
  2. Yolculuk iyi gelecektir. (:

    YanıtlaSil
  3. ben kırk bin bakımı atlattım. üzerine 7 bin daha yıprandım.
    olsun varsın hayatın hakikaten bir anlamı var. Her olumsuzluğuna rağmen yaşamaya değer.
    Güzel bir makale olmuş, elinize sağlık.
    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıpranmadan yaşanmıyor. Bakımları aksatmadan hayatı yaşanır kılmak lazım. Yorumunuz için teşekkür derim .

      Sil
  4. nirvana role bilmiyodum yicem hemen :) biscolata imiş. biscolata pek bilmiyom du ona da alışayım bir çiklat delisi olarak :) aa kargo mu gelmiş çok iyi espriydi yaa. onbin bakım bunu nasıl düşündün yaa, ne demek bu yani, bilimkurgu gibi geldi bana, bir anda bilimkurgu öyküsü oldu. üstteki yorumdaki mi demek yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hindistan cevizlisini denemelisin ben çok seviyorum. Belli dönemlerde araçlar gibi bakıma, özene, şefkate olan ihtiyacı artıyor insanın. O yüzden on bin bakımı dedim. :)

      Sil
    2. inci d.

      ah araba yani tamam hoş benzetmeee :)

      Sil
  5. Gülerek okudum yazınızı teşekkür ederim keyifliydi zaman çalmadan olaya girmeniz güzel paylaşımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman önemli bir hazine. Beğendiğinize sevindim.

      Sil
  6. Bazen yenilenmeye ihtiyaç vardır. Ara bakımlar, ağır bakımı geciktirir iyi olur. Hayalsiz yaşanmaz bu hayat.

    YanıtlaSil
  7. Ne yalan söyleyim başlığı görünce dur bakalım 10000 bakım da ne yapılıyormuş bir bakayım dedim :) sonra anladım ki başkalarının mutluluğu için kendi mutluluğumuzu ve yapacaklarımızı hep öteliyormuş benim fikrim tabi takibe aldım kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamı ertelemek mutluluğun en büyük engeli.. Teşekkür ederim.

      Sil