yukarı çıkalım mı?

2 Kasım 2019 Cumartesi

Film mi Dedin?




Kıskanç 2017 

 


Film,  Dram-Komedi türünde Fransa yapımı..

Orta yaş sonrası eşinden boşandığı için yalnızlık kervanında daha fazla kalamayıp ruhsal açıdan büyük travmalar geçiren ve bunu çevresindekilere yansıtmaktan gocunmayan bir öğretmen.. İnsan yalnızlıktan ne yapacağını bilemez ve çevresindekilere ister istemez zarar vermeye başlarsa bir yerden sonra önlem almak gerekir. Kıskançlık konusunu gayet güzel işlediklerini düşündüğüm, eğlenceli ve günümüz gerçeklerini yüze çarpan bir film..





The Nightingale 2018


Film, Dram-Gerilim türünde ABD Kanada Avustralya ortak yapımı ..
Geçmişinde işlediği bir suçtan dolayı hapis yatan İrlandalı  Clare ve  onu hapisten çıkaran bir teğmen.. Teğmenin tek bir amacı vardır, Clare'i pis emellerinde kullanmak. Clare evli ve bir çocuğu olmasına rağmen özgürlüğünü tekrar eline almak için  teğmenin dediklerini yapmak zorundadır. Ve teğmenin onu bırakmaya niyeti yoktur. Bu olaylar içerisinde büyük kayıplar yaşayan Clare öcünü almak için, kendisi kadar İngilizlere büyük düşmanlık besleyen  Billy adındaki Abojinden destek alacaktır.
 Irkçılığın ve insafsızlığın oldukça derin işlenmesi ve senden önce ben filmindeki aktörün bu filmde teğmen rolünü üstlenmiş olması benim için  daha yıkıcı oldu sanırım..





25 yorum:

  1. hıms ikisini de şimdiden sevdim oleeey tişkirs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğeniriim ikinciyi severim gerilim diyee ilkini çok severim french diyee :)

      Sil
  2. İkiside ayrı ayrı harika konulara sahip, tavsiye için teşekkürler. Listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  3. kıskançı izledim o kadar sevdim ki bol bol kahkaha attım, artık arada bir izlerim bu filmi. başroldeki kadının "polisse" adlı filmisi de iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ara ara izleme isteği duymuyorum değil hani :)
      polisse'ye de bakayım, onu duymamıştım..

      Sil
  4. İlk film komedi olması ile şu aralar ihtiyaç duyduğum filmler arasına girebilir. Muhakkak izleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
  5. İkisini de izlememiştim, listeme aldım teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Blogunuz oldukça güzel ve emek verilmiş.Kaleminize sağlık.Yeni
    açtığım bloguma zaman ayırıp takip ederseniz oldukça mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. iyi hafta sonlarıııı :)

    YanıtlaSil
  8. İlk film ilgimi çekti bu gece film izlemeyi düşünüyordum karşıma bu filmin çıkması iyi oldu. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. melabaağ :) jojo rabbit izle çokoş, bi de knives out :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaa, aslında bir ara jojo rabbit aklımda bir de knives out a bakayım :)

      Sil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. the OA, kalifat, unorthodox, rojst, killing eve, bunları bir dene, olmazsa yine söylerim ki :)

    YanıtlaSil