yukarı çıkalım mı?

21 Kasım 2014 Cuma

Japonik ve İtalik Aşıkların Ticareti?




Moshi Moshi Projesi adı altında kendi tasarımları olan tişörtleri sattıklarını iddia edilen bir çift var. Üstüne üstünlük bu çiftin bir de garip bir hikayesi var ki bana epey ilginç geldi, orası ayrı bir muamma tabii. Şimdi bu çiftlerden dişisi Japonik Mai, erkeği ise İtalik Panino. Bir eğitim şeysinden mütevellit tanışıp birbirlerine aşık olmuşlar. Her şeyin bir sonu var tabii, eğitim sona ermiş ve kader yollarını ayırıvermiş.
Fakir ama aşık, gururlu gençler de kadere bir oyun oynamak istemiş ve bu tasarım tişörtleri satarak birbirlerine kavuşmaya karar vermişler. İçinizden "Ayy, çoook romantik" dediğinizi duyar gibi oldum. Bir yere kadar romantik tabii, ama işin maddi yönü öyle çok da romantik değil; tamamen duygusal. £20 gibi bir fiyatı var her tişörtün. Hadi onu da geçtim, neden bu çiftin hiç gerçek hayatta çekilmiş fotoğrafları yok diye düşünmeden edemedim. Arkadaş her şey karikatürize! Tamam, tişörtlerin hikayeleştirilmesi adına bu yol kullanılmış da biraz da gerçekçilik olsaydı, fena olmazdı. Tatar Ramazan moduna girip "Ben bu oyunu bozarım uleeeen!" diye çıkışmam tabii, o beni aşar. Ticaret bir nevi oyunlarla dönüyor da aşkı bari alet etmeseydiniz keşke.
Ayrıca bu koca sosyal ağ şeysinden yararlanmayan bir onlar var sanırım. İnsan bir de kendi adresini verir ki gerçekçilik payı artsın. Bundan dolayı bana pek inandırıcı gelmedi, gelemedi. Ne yapabilirim ki? (Gerçek bir durum ise de mazur görüp, affedin olur mu :D)

Dış güçlerin " Bu kış da rahat edemeyeceksiniz bilinçaltı mesajıyla da ürkmedim değil. Bu mesaj tabii olarak " İnşaat! ". Bir bitmediniz, bir bitemediniz, bir sığamadınız .... . Küfür yok, bu noktalar ve yıldızlar işimizi gayet güzel güzel görüyor. Umarım bu satırları okuduğun yerde böyle bilinçaltı mesajı veren dış mihraklar yoktur. Kendine iyi bak, olur mu? 

Hoşça kal..

Göçebe..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder