yukarı çıkalım mı?

6 Ocak 2018 Cumartesi

Bir Oyun Olsun





Her dönem bir durumu takıntı haline getirir olmak hayatı daha çekilmez kılıyor. Sürekli bir nedenin arkasına sığınmak ve onu elden geldiği kadarıyla en muntazam haliyle taşımak.  Yorucu cümleler.. İşte bunlar yoruyor.





Yanan dileklerin ardında bir yıl daha almama sayılı günler kala işler gayet olurunda maskesi kadar değerli bir hediye alamazdım kendime. İnatçı bir leke gibi  içime kenetlenmiş şehrin kömür kokusunu saymıyorum bile... Ve ne yazık ki bahar temizliğine çok var. Cama vuran kar taneleri göz alıcı soğukluğunu hatırlatmaktan geri durmuyor. Ben Deniz severim, tuzlu su kokusu kadar ciğerimi yakan  başka bir acı olmasa da severim. Mavi gözlerine bakarak  uykuya daldığım anda bile konuşmasını severim. Ah beni anlasa..



Yine bir cumartesi satırları boyamak istedim hatıralarla, hatırla diye. Her ateş küllenip sönmez, hatırla. Bir kadehin derdine düşecek zaman mı kaldı.Hayırlara sığınalı çok oldu. Yine olmadı...  Tutmadı bir türlü. Düşlerden hayallere varan o çizgide kaybolmanın hazin sonunu yazan bir hikaye olmak yakışmazdı, yakışmadı. Farkında olamadık denizde fırtına çıkıp hepimizi yuttuğu an iş işten çoktan geçmişti. Can simidi olmayan bir teknede olduğumuzu kim bilebilirdi ki?



   Hayatı kaçırmış olabilirim.Yine de  her yıl bir mum yakıp içimden üçe kadar sayıp üfler gibi durup vazgeçiyorum. Bu da benim hayata bir oyunum olsun.


inci-göçebe

2 yorum: