yukarı çıkalım mı?

3 Ağustos 2018 Cuma

Yolda




Sürekli yolda olmak oldukça yorucu. Göçebe olmak ve hakkını layığıyla vermek başka nasıl mümkün olabilirdi ki? Yollardayım yine sonunu bilmediğim, vücudumda yaralara sebebiyet veren bir yolculuk daha bu. Korku, merak, heyecan, yeni bir düzen, yeni bir hayat yine cümle başına çekiyor beni. Korkularımın esiri oldum yine. Yaralarımı saramadan yeni bir yara açmanın endişeli haykırışları durdursaydı ya beni. Neden lal oldu diliniz de uyarmadınız beni. Kabul edişlerin arkasında hep zorakilik vardı daima. Bu zorakiliğe sığındım yine. Neyse ki umuttan yelkenlerim var ki ne mutlu bana. Yüzümde zoraki bir gülümseyişte kolaylık sağlıyorlar. 


Yine düştük yollara. Ucunda hayır mı şer mi, bilemedim ki.. Oysa değişikliği kaldırmaz yüreğim. O bile hala direnişten yana. Ama ben, kendime direnemedim. Yine düştüm yollara. Sabit bir durağın hasreti usumda. Gidiyorum yine. Ne olacağını bilememek en büyük korkum. Uzaklaşıyorum kendimden, sevdiklerimden. Gidiyorum. Zorunluluğu sona erdirmek için, köşe bucak kaçışları dindirmek için gidiyorum. Hayalleri ertelemek kadar kötüsü yok elbet. Bir başka bahara kadar kafeste kuşlarımı büyüteceğim. Ve o mutlu günde azat edeceğim. Gökyüzünde kanat çırpışlarını gözyaşlarımdan göremeyinceye kadar arkalarından bakacağım.



inci d.

9 yorum:

  1. Kalben şarkıları güzeldir bu şarkısını severim ...ah o yollar sonu başı brllb olmayan yollar dilerim hayat ve yollar sana hep mutluluk huzur yeni gugüz umutlar getirsin inşallah canım benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim mabel'in dişi halini anımsatır bana. Çok teşekkür ederim umutlar sayesinde yola düşüyoruz .. Yürümezsen yol içinde birikir demiş Mesud Topal ..

      Sil
    2. Merhaba canım benim bana ulaşırmısin rica etsem 😊 etkinlik için sevgiler 😊

      Sil
  2. "Gitmek daima aşina olanın bir parçasını; yabancı olan, aşina olmayan ve önceden kesinlikle bilmediğimiz bir parça için, bir yer için, yaşamın bir parçası için terk etmektir. Gitmek söz konusu olduğu zaman bizi bekleyenin ne olduğunu asla bilemeyiz." Jean-Luc Nancy'ın Gitmek / Yola Çıkış kitabından.
    Yazınız çok güzel ve duygu yüklü olmuş. Yüreğinize sağlık. İki gün önce yayınladığım "Öyle bir giderler ki" başlıklı yazıma baksana. Orada da gitmeler var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bilinmezlikler ürkütüyor.. uzaklıklar, özlemle büyüyüp ulaşılmaz bir hal alıyor.çok teşekkür ederim. Uğradım bloğunuza ve gitmeler hiç bitmiyormuş bir kez daha görmüş oldum.

      Sil
  3. İnsanın kendinden uzaklaşması ne kolay... Ama ya yakınlaşmak? Sabırla ve kararla bunun için uğraşmak... Akıntı genellikle uzaklaştırma eğiliminde. O zaman yine de bundan fayda sağlamak lazım. Çünkü büyük resmi ancak uzaklaştığımızda görebiliriz :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabır ve kararlılık ile umarım dediğiniz gibi büyük resmi görebilir ve huzuru bulabiliriz. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. en iyisiiii hep yolda olmaaak :) şarkısı bile vaar. on the road again. kitabı da var, jack kerouac. hep yolda olalım hiç varmayalııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi varamadık gitmiyor ki yollar. Şarkıyı dinleyerek yola devam diyeyim ben de :)

      Sil