yukarı çıkalım mı?

15 Temmuz 2014 Salı

Çıt Çıt Çıt





Böcek ve ona benzer  haşerelerden hazzetmem. Özellikle de örümcekten... En büyük ve en saçma korkularımdan biridir. Nerede görsem, yılan görmüş bir insanın verdiği tepkiyle aynı tepkiyi verebilirim. Her ne kadar saçma olsa da korku korkudur işte. Bu korkumun nedenini ise bilememekle beraber verdiğim tepki sonrası çevremdeki insanların garipser bakışları beni çileden çıkarıyor. Sen şeftaliyi eline alamıyorsun diye seninle alay ediyor muyum? Beni korkularımla baş başa bırakın arkadaşım! Yooo yoooo... Vazgeçtim, bırakmayın .

Az önce salonun en ücra koordinatlarında bilinmeyen bir canlıya rastladım. Önce örümcek sandığımdan olsa gerek, temkinli yaklaştım. Şükür! Örümcek değilmiş. Kendi halinde uçmaya çalışan ancak bu konuda çok beceriksiz bir mahlukat. Çok zor durumda kalmadıkça hayatlarını bağışlamaktan yanayım.. Ama bu çıt çıt çetene misali türkü söyleyecek kıvama gelmiş. Çıt çıt çıt.. Git başka yerde meşhur ol böcek kardeşim, burada değil! Öldürmez ama süründür diye düşündüğüm Off sinek kovucu mu ne, ondan bir iki pıst sıktım; feleği şaştı garibin. Çat çut çıt çıt az biraz da pat.. Duvara duvara vurmaya başladı kendisi, önünü alamadı vallahi. Uçar diye düşünüyorum, umut var gibi. Ama hala olduğu yerde sayıyor. Ben uyurken benden uzakta olsun yeter, başka bir şey istemem..

Göçebe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder