yukarı çıkalım mı?

17 Şubat 2014 Pazartesi

Garip Bir Safsata




Hayat tüm enerjimi elimden çekip alıyor sanki. Öyle umutsuz öyle halsiz öyle yorgun hissediyorum ki kendimi Garfield halt etmiş yanımda, o derece .. Havaların gidişatına bağlamaya niyetleniyorum da pek şansım yok gibi. Zavallının pek suçu yok çünkü. Daha bugün o kadar sıcaktı ki sanırsınız yaz gelmiş de bizim haberimiz yok! Bir saniye biz şuan hangi yıldayız hatta hangi aydayız? Hmm tamam tamam biyolojik saatimi yeniden kurmakta biraz geçmiş olabilirim. Bunu canı gönülden kabul ediyorum. Düzensiz bir düzenin kurbanıyım ben ne yapabilirim ki? Huyum kurusun diyeceğim ama nuh der peygamber demez. Çok iyi bilirim . Keyfimin kahyasıdır o benim..



Ne diyordum en son ? Havalaaaaar.. Güneş tam tepemde hırkamı soyup atma derdinde. Çok sıcaaak..Yazlık serilerini  gün yüzüne çıkaranları da görmedim değil hani. Açıkça söylüyorum. K-ı-s-k-a-n-d-ı-m! Ne yani , bende yalan olmaz.. Hele bir de deniz sefası yapan o arkadaşlar yok mu? O nasıl bir nispettir o nasıl bir gösteriştir o nasıl bir nasıldır??? Masmavi denize gönül vermiş sere serpe uzanmış kumsala o da yetmemiş bir de açılışı yapıyorum uleeeen adı altında pozlar verilmemiş mi? Çok ayıp çoook.. Her yaptığınızı her haltınızı paylaşmayın ulu orta sergilemeyin noolur . Aşerenlerin olma ihtimalini de göz önünde bulundurun olur mu..

Bugün kediler günüymüş. İnanabiliyor musunuz? Sıradan bir kedi bir kasap dükkanının önüne geçip “Bugün benim günüm. At bakayım oradan yağlı bir ciğer. Üstüne de bir tas süt. Emi kardeşim?!” diyecek sanırsınız. Kediler günü nedir lan? İnsanoğlu cidden  tuhaf. Sonumuz hayrola. İlk kez böyle bir şeye şahit oldum desem yeridir. Yoksa ben mi çok cahil kaldım,  işte o kısmı tam olarak bilemiyorum. Garip bir safsataya yenik düştüm. Hani tüm enerjimden yoksun kalışıma,sıradan çinko piller gibi pilimin bittiğinden bahsediyordum ya. Gerçekten öyle aslında. Bakmayın bu yazılanların ötesine berisine sağına soluna. Bir garip derviş gibiyim aslında tam da bugün. Fersah fersah yolları bir adımda geçen Gulliver sanıyorlar beni ama pamuk prensesin yanındaki o uykucudan ya da şirinlerdeki üşengeç şirinden farkım yok. Belki uyandığım zaman her şey sona erer.Önce, uyumalıyım.

Göçebe~


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...